Portada | Buscar | Revista | Especialidades | Diccionario Médico | Exámenes | Foros | Empleo
Rellene este formulario para responder a un mensaje.
Puede elegir un emoticono para el asunto del mensaje:             
            
          
Smilies Crear un link a una página web Crear un link a una dirección de email Introducir una imagen Enter a media tag Crear una lista Poner en Negrita Cursiva Subrallar Tachar [spoiler]Spoiler text here[/spoiler] Citar Color del texto Cambiar tipo de fuente Tamaño de fuente
Hacer más pequeña la caja de texto
Hacer más grande la caja de texto
Opciones para este mensaje

HTML no permitido.
UBBCode no permitido.




En respuesta a:
Publicado por: Anonimo
Asunto: Re: Naturopatia & acupuntura

ACUPUNTURA MARESME

El meu nom es Aitor Garcia Galardi, nascut a Oiartzun al 1979. Resideixo al municipi d’El Masnou desde fa mes de 30 anys. Després d’anar tres anys a la universitat provant de trobar qué m’interessava, la meva inquietud personal em va portar a començar a investigar i aprendre sobre temes de salut. Ara ja fa més de 10 anys que m’hi dedico, combinant-ho amb la docència en l’ambit de l’esport. Ara, amb l’ajut d’uns amics, hem iniciat aquesta nova forma de mostrar qué faig a la xarxa, per donar la possibilitat de seguir la meva activitat amb actualitzacions constants per qui estigui interessat.

Visió

Compartir una educació per viure sa.

1.- Mantenir un bon estat de salut.
2.- Prevenir malalties estacionals o cícliques.
3.- Atendre disfuncions i molesties, físiques i psíquiques, agudes i cròniques.

http://acupunturamaresme.wordpress.com
acupunturamaresme@gmail.com



  Ir a la portada de los Foros de Debate de Medicina, Salud y Enfermería

© PortalesMedicos, S.L.

PortadaAcerca deAviso Legal y Condiciones GeneralesPolítica de Privacidad y Tratamiento de datosPolítica de CookiesPublicidadContactar